Complete bolt assembly is precision machined from an ultra-strong steel alloy to last up to 10 times longer than a standard carbon steel bolt, minimizing the risk of bolt failure during a critical engagement. SAE 9310 steel has a tough, ductile inner core highly resistant to stress fracturing, with a hard outer surface that resists galling and wear, to ensure a service life of up to 60,000 rounds. This is the same steel used in the transmission gears of Formula 1 race cars, so it’s ideal for high-impact, high-heat applications like sustained full-auto fire. Meticulously machined radiuses on all 90-degree corners on the locking lugs help distribute impact force evenly and further reduce risk of premature wear and cracking. Fully supported extractor face and precise extractor engagement further ensure smooth, reliable cycling. Bolts are available individually, or in a completion group, which includes the bolt, firing pin, cam pin and firing pin retaining pin. Available caliber 223.
Kompletní sestava závorníku je přesně opracována z ultra-odolné ocelové slitiny, která vydrží až 10krát déle než standardní závorník z uhlíkové oceli, čímž se minimalizuje riziko selhání závorníku během kritického nasazení. Ocel SAE 9310 má tvrdé, duktilní vnitřní jádro, které je vysoce odolné proti stresovému praskání, a tvrdý vnější povrch, který odolává gallingu a opotřebení, což zajišťuje životnost až 60 000 ran. Tato ocel se používá ve převodových kolech závodních vozů Formule 1, takže je ideální pro aplikace s vysokým nárazem a vysokou teplotou, jako je trvalá plně automatická střelba. Pečlivě opracované radiusy na všech 90stupňových rozích zámkových výstupků pomáhají rovnoměrně rozložit nárazovou sílu a dále snižují riziko předčasného opotřebení a praskání. Plně podporovaná tvář extraktoru a přesné zapojení extraktoru dále zajišťují hladký a spolehlivý cyklus. Závorníky jsou k dispozici jednotlivě nebo v dokončovací skupině, která zahrnuje závorník, úderník, kloubový kolík a kolík pro zajištění úderníku. K dispozici ráže 223.